TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE – VERTEILER.RO FURNIZOR MARFURI

Termenii si Conditiile de Utilizare mai jos mentionati in sectiunile paginii se aplica suplimentar solicitarilor efectuate pentru produsele marcate cu FURNIZOR:: VERTEILER.RO identificat prin S.C. DYNAMIC ACTIVE SOLUTIONS S.R.L / CUI: RO28345450 / NR.REG.COM: J40/4599/2011 / ADRESA: STR COZLA, NR 8A, SEC 3, BUCURESTI.

Pentru a accesa pagina principala a termenilor si conditiilor de utilizare ale site-ului verteiler.ro click AICI.

 

  • COMPANII

    Site-ul www.verteiler.ro este destinat promovarii produselor prin procedeul de cerere si oferta adresabil companiilor (doar intre forme juridice: S.A., S.R.L., P.F.A., I.I.).


    ALTE ENTITATI

    Orice cont de utilizator inregistrat in site-ul www.verteiler.ro care nu corespunde unei companii va fi sters imediat ce un administrator observa acest lucru sau este sesizat de o terta parte.


    PROCEDURI

    – Pentru a evita eventualele erori care pot surveni in website-ul prezent, platile se vor efectua doar dupa ce un reprezentant de vanzari VERTEILER.RO va contacteaza telefonic pentru stabilirea detaliilor de livrare conform cantitate. In acest sens va anuntam ca stocurile/preturile produselor se vor reverifica in momentul preluarii solicitarii. Toate detaliile privind comercializarea produselor prezentate, vor fi mentionate in factura proforma emisa in urma discutiei cu reprezentantul de vanzari VERTEILER.RO (Termen Livrare / Garantie / Certificari Produs / Termen Plata)
    – Dupa plasarea unei solicitarii reprezentantul de vanzari VERTEILER.RO va contacta societatea solicitanta doar in timpul programului de lucru de pe unul dintre numerele de telefon afisate in sectiunea CONTACT pagina IDENTIFICARE, pentru oferta de pret produselor aferente sau eliberarea facturii proforme.


    MENTIUNI

    Zilele sarbatorilor legale nu se lucreaza si nu sunt considerate zile lucratoare.

  • SIGURANTA

    Toate datele furnizate de catre firma solicitanta sunt folosite in scopul facturarii/livrarii in conditii de siguranta sporita, in acest sens va rugam sa respectati termenii de utilizare.


    PERSONALIZARE

    Ofertele de pret sunt personalizate si au caracter confidential. Acestea nu pot fi instrainate, preluate de alte entitati sau folosite decat in scopurile stabilite.


    RASPUNDERE

    Orice date furnizate/trimise de catre alte entitati decat formele juridice cu care desfasuram activitati comerciale sau de orice alta natura, se face pe raspunderea proprie a entitatii, S.C. Dynamic Active Solutions S.R.L. nesolicitand aceste informatii si la observarea acestora se vor sterge imediat fara instiintare in prealabil.

  • SOLICITARI

    Trimirerea Solicitarii pentru produsele marcate VERTEILER.RO se poate efectua doar dupa AUTENTIFICARE.


    VERIFICARI REPERE SOLICITATE

    Dupa preluarea solicitarii agentul nostru va verifica stocurile marfurilor solicitate si in cazul unei solicitari/cantitate va ajusta pretul ofertat daca cantitatea se incadreaza intr-o alta grila de pret.


    TIMP DE LIVRARE

    In functie de stocul disponibil si comenzile deja existente timpul de livrare poate varia, acesta incadrandu-se pentru marfurile din stoc intre 1~3 zile, iar pentru marfuri aduse la comanda (EU) 7~30 zile, exceptie facand marfurile care necesita transport de tip CARGO
    Pentru marfurile aduse la comanda din alte zone geografice decat cele mentionate mai sus timpul de livrare poate fi de pana la 90 zile.


    OFERTA DE PRET

    Inainte de emiterea facturii proforme se poate solicita oferta de pret pentru prezentarea acesteia catre responsabili achizitii (procedeu specific corporate/institutii)
    Fiecare oferta de pret este personalizata aceasta fiind in functie de cantitate sau tip companie.
    Oferta de Pret nu este transmisibila altor terte parti si nu tine loc de factura proforma insa pe baza acesteia se poate emite factura proforma.


    FACTURA PROFORMA

    Factura proforma va fi emisa dupa:

    – Verificare stocuri produse solicitate / verificare termen de livrare disponibil
    – In baza Ofertei de Pret solicitate.


    REZERVARE

    Rezervarea produselor este valabila pana la expirarea termenului de plata din factura proforma.
    La expirarea termenului de plata, factura proforma va fi anulata automat si rezervarea produselor de asemenea.

  • INSTRUMENTE DE PLATA ACCEPTATE

    – Ordin de Plata – DA
    – Transfer Bancar – DA
    – Depunere Numerar – DA

    Toate tipurile de plati se vor efectua conform cu factura proforma, mentionandu-se datele acesteia.
    In caz in care au fost omise Data, Numarul, Seria si specificata denumirea companiei pentru care efectuati depunerea va trebui sa trimiteti o nota contabila conform.


    EFECTUARE PLATI

    Recomandam dupa efectuarea platii atasarea documentului de plata prin email das@1v.ro pentru urgentare comanda. (documentele cu vizibilitate scazuta nu vor fi luate in considerare)
    Neconfirmarea platii in termen mentionat conform factura proforma atrage dupa sine anularea acesteia sau intarzierea livrarii marfurilor.
    De asemenea in cazul in care plata a ajuns cu intarziere sau partiala in conturile companiei, Dynamic Active Solutions SRL poate storna plata fara niciun fel de nota explicativa.
    Pentru sumele care depasec 5000 RON se vor opri comisioane bancare percepute conform storno.


    CONFIRMARI PLATI

    Confirmarea platii se va face prin atasarea documentului de plata si expedierea acestuia la adresa das@1v.ro pentru urgentare comanda sau dupa ce plata va fi vizibila in conturile companiei Dynamic Active Solutions SRL, reprezentantii nostri va vor instiinta.

  • LIVRARE

    Costurile aferente livrarii vor fi mentionate in factura proforma ulterior in factura fiscala si sunt valabile doar pentru societatile de curierat desemnate pentru fiecare punct de livrare
    Livrarea produselor se va face din punctul de lucru pana la destinatia mentionata in factura proforma prin societatea de curierat desemnata.
    Daca s-a optat pentru un alt curier decat cei mentionati din punctele de livrare prezentate in pagina mai jos, contravaloarea transportului si asigurarii marfurilor pana la destinatie va fi achitata catre societatea de curierat cu care s-a efectuat transportul marfurilor si suportata integral de cumparator.


    TERMEN DE LIVRARE

    Termenul de livrare incepe din momentul in care plata integrala este confirmata in conturile Dynamic Active Solutions SRL.
    In cazul in care plata integrala a ajuns cu intarziere si termenul de livrare mentionat va fi decalat.


    Expediere/Preluare Marfuri

    Programul de livrare este valabil doar pentru zilele de lucru Luni-Vineri

     

     

    LIVRARE PRIN INFORMATII LOCATII DE LIVRARE
    BUCURESTI ILFOV BRAILA BRASOV CLUJ PLOIESTI MURES
    FAN COURIER
    [contract]
    ORA RIDICARE 14.00-16.00 14.00-16.00 12.00-14.00 12.00-14.00 14.00-16.00 12.00-14.00 11.00-13.00
    TIMP LIVRARE 24-48 ORE 24-48 ORE 24-48 ORE 24-48 ORE 24-48 ORE 24-48 ORE 24-48 ORE
    ALTI CURIERI ORA RIDICARE +24 ORE +24 ORE +24 ORE +24 ORE +24 ORE +24 ORE +24 ORE
    DELEGAT ORA RIDICARE +48 ORE +48 ORE +48 ORE +48 ORE +48 ORE +48 ORE +48 ORE

     

     

     

     

    NOTA:
    – In oferta de pret sau factura proforma emisa va fi mentionata locatia de expediere/ridicare marfuri.
    – Pentru corelarea timpilor de ridicare si tranzit specific fiecarui curier este necesara confirmarea platii in conturile firmei inainte de inceperea intervalului de ridicare specific fiecarei locatii.
    – Ridicarea marfurilor prin alti curieri decat cei mentionati sau prin delegatul firmei solicitante se poate face doar pentru comenzi care depasesc 50Kg fizic/volumetric
    – Ridicarea/Preluarea marfurilor din oricare locatie listata mai sus se face doar cu programare in prealabil in urma finalizarii comenzii pe baza delegatiei emise de catre Dynamic Active Solutions SRL si a facturii fiscale conform marfuri achitate.
    – Programul de lucru pentru ridicarea/preluarea marfurilor este variabil in functie de numarul de livrari din ziua respectiva.

  • FAN COURIER [contract]

    – Primele 5 Kg: 15,97 RON + TVA
    – Fiecare Kg Suplimentar: 1,26 RON + TVA
    – Fiecare Km Suplimentar: 0,84 RON + TVA
    – Ambalaj Suplimentar: gratuit pentru produsele care necesita ambalare suplimentara (punga etansare/cutie carton/folie protectie colet)
    – Valabil din punctele de livrare: Bucuresti, Ilfov, Braila, Brasov, Cluj, Ploiesti, Mures
    – Timp de Livrare Mediu: 24 ore (in anumite zone timpul de livrare poate diferi / serviciul va fi mentionat in factura proforma si ulterior in factura fiscala)


    ALTI CURIERI [contract client]

    Aceasta optiune este disponibila doar pentru destinatiile cu Km Suplimentari taxabili in afara retelei Fan Courier

    – Cost Ambarare: 4,20 RON + TVA/colet max 15Kg
    – Cost Transport/Asigurare: revine in grija destinatarului platile conform serviciu fiind efectuate catre societatea de curierat mentionata.
    – Notificarea curierului pentru ridicare colet se face de catre cumparator (conform contract) doar dupa confirmarea platii integrale.

    Reprezentantul de vanzari va indica locatia de expediere si intervalul orar pentru ridicarea marfurilor comandate.


    RIDICARE/PRELUARE MARFURI PRIN DELEGAT [minim 50kg/comanda fizic/volumetric]

    Ridicarea/Preluarea marfurilor din oricare locatie (Bucuresti, Ilfov, Braila, Brasov, Cluj, Ploiesti, Mures) se face doar cu programare in prealabil in urma finalizarii comenzii pe baza delegatiei emise de catre Dynamic Active Solutions SRL si a facturii fiscale conform marfuri achitate.
    Programul de lucru pentru ridicarea/preluarea marfurilor este variabil in functie de numarul de livrari din ziua respectiva.

    Nota: In oferta de pret sau factura proforma emisa va fi mentionata locatia de expediere/ridicare marfuri.

  • SUPORT TEHNIC ACHIZII
    [formular]

    Vreti sa achizitionati un produs iar fisa tehnica sau descrierea produsului nu sunt suficiente pentru a concluziona daca este produsul pe care-l doriti, va rugam sa va folositi de formular, iar echipa noastra va verifica mentiunile dvs si va incerca pe cat posibil sa raspunda fiecarei solicitari in parte.


    ASISTENTA PRODUSE ACHIZITIONATE
    [formular]

    Serviciu valabil doar pentru clientii care au achizitionat direct de la compania noastra Dynamic Active Solutions SRL.

  • Preluare Solicitari

    Luni-Joi: 09.00-16.00
    Vineri: 10.00-14.00

    Nota: Solicitarile online efectuate in afara intervalului de lucru vor fi preluate la inceperea programului de lucru in ordinea sosirii acestora.


    Expediere/Preluare Marfuri

    Programul de livrare este valabil doar pentru zilele de lucru Luni-Vineri

     

     

    LIVRARE PRIN INFORMATII LOCATII DE LIVRARE
    BUCURESTI ILFOV BRAILA BRASOV CLUJ PLOIESTI MURES
    FAN COURIER
    [contract]
    ORA RIDICARE 14.00-16.00 14.00-16.00 12.00-14.00 12.00-14.00 14.00-16.00 12.00-14.00 11.00-13.00
    TIMP LIVRARE 24-48 ORE 24-48 ORE 24-48 ORE 24-48 ORE 24-48 ORE 24-48 ORE 24-48 ORE
    ALTI CURIERI ORA RIDICARE +24 ORE +24 ORE +24 ORE +24 ORE +24 ORE +24 ORE +24 ORE
    DELEGAT ORA RIDICARE +48 ORE +48 ORE +48 ORE +48 ORE +48 ORE +48 ORE +48 ORE

     

     

    NOTA:
    – In oferta de pret sau factura proforma emisa va fi mentionata locatia de expediere/ridicare marfuri.
    – Pentru corelarea timpilor de ridicare si tranzit specific fiecarui curier este necesara confirmarea platii in conturile firmei inainte de inceperea intervalului de ridicare specific fiecarei locatii.
    – Ridicarea marfurilor prin alti curieri decat cei mentionati sau prin delegatul firmei solicitante se poate face doar pentru comenzi care depasesc 50Kg fizic/volumetric
    – Ridicarea/Preluarea marfurilor din oricare locatie listata mai sus se face doar cu programare in prealabil in urma finalizarii comenzii pe baza delegatiei emise de catre Dynamic Active Solutions SRL si a facturii fiscale conform marfuri achitate.
    – Programul de lucru pentru ridicarea/preluarea marfurilor este variabil in functie de numarul de livrari din ziua respectiva.


    SARBATORI LEGALE

    In zilele sarbatorilor legale si perioada de concediu nu se lucreaza si nu sunt considerate zile lucratoare.

  • CONDITII DE GARANTIE

    – Garantia se solutioneaza la sediul S.C. Dynamic Active Solutions S.R.L.. prezentat in pagina de contact de catre S.C. Dynamic Active Solutions S.R.L., sau direct la furnizori produselor prin repararea sau inlocuirea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea cumparatorului., iar expedierea se va face prin intermediul unui curier rapid.
    – Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj), impreuna cu accesoriile aferente, copiile conform factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia. De asemenea S.C. Dynamic Active Solutions S.R.L. poate refuza primirea oricarui pachet de care nu a fost instiintat minim in aceeasi zi si maxim 3 zile in urma. Instiintarea se face in scris pe email specificand natura defectului.
    – Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale.
    – In cazul in care produsele sunt insotite de un certificat de garantie emis de producatorul acestora, se aplica procedurile si conditiile mentionate in acesta.
    – Departamentul tehnic S.C. Dynamic Active Solutions S.R.L. poate fi contactat in scris sau telefonic la adresele si numerele de telefon prezentate in sectiunea de contact pagina Indentificare
    Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.
    Costurile de transport aferente ale unui produs in garantie este suportat integral de catre cumparator (TUR/RETUR)
    – In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata, solicitantul va achita taxele eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).
    – Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.


    INSTIINTARE

    Daca constatati ca un produs achizitionat direct de la S.C. Dynamic Active Solutions S.R.L. care se afla in perioada de garantie acordata nu functioneaza corespunzator, va rugam inainte de expedierea acestuia catre unitatea service sa ne anuntati de natura defectului constatat accesand formularul de mai jos sau prin email das@1v.ro precizand urmatoarele: Cumparator, Serie/Numar/Data Factura, Persoana de Contact, Adresa Email, Telefon, Denumire Produs/Cod Produs, Natura defectului/Circumstante momentului sesizarii defectului.


    INDRUMARI

    Operatori nostri vor prelua solicitarea dvs privind natura defectului constatat incercand sa determine daca produsul trebuie expediat catre unitate service sau din setarile aferente produsului acesta poate fi ajustat pentru o functionare corespunzatoare

  • POLITICA DE RETURNARI

    Produsele achizitionate pot fi returnate decat in urmatoarele cazuri:
    – Produsul s-a primit defect.
    – Produsul nu este cel solicitat online.
    – Prezinta vicii de fabricatie iar in acest caz va fi inlocuit cu unul identic.

    Nota: In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris a S.C. Dynamic Active Solutions S.R.L. si prezentarea la sediul societatii cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.


    DREPT DE RETUR

    Potrivit legislatiei in vigoare Persoanele Juridice nu beneficieaza de drept de retur.


    RECOMANDARI

    Recomandam cumparatorilor inainte de achizitionarea unei cantitati semnificative dintr-o gama de produse sa solicite orice document care atesta calitatea sau functionarea produselor (testele efectuate de fabrica, certificate de conformitate, orice document care are caracter informational despre produs). Orice alta sesizare ulterioara achitarii partiale sau integrale a documentelor de plata nu vor fi luate in considerare.

  • RESTITUIRI PLATI

    Restituirea platilor pentru facturile proforme sau facturilor de avans neachitate in termen de plata inscriptionat se va face intr-un interval de maxim 90 zile, la solicitarea clientului, valabil doar in cazul in care termenele de livrare ale produselor solicitate nu se incadreaza conform intelegere.


    COMISIOANE

    Comisioanele bancare pentru transferul si primirea contravalorii inscriptionate pe factura proforma sau de avans vor fi retinute. (pentru sumele mai mari de 5000 RON)

  • PARTICIPARE

    – SC Dynamic Active Solutions SRL NU PARTICIPA in mod direct la achizitii publice sau licitatii. Produsele afisate pe site si marcate cu FURNIZOR:: VERTEILER.RO pot fi folosite pentru a se efectua oferte de catre partenerii Dynamic Active Solutions insa nu reprezinta obligatie contractuala decat in momentul in care produsele rezervate au fost achitate integral.
    – De asemenea OFERTA DE PRET solicitata este transmisa in scop comercial pentru achizitii directe, insa nu poate fi propusa in cadrul unei licitatii sau achizitii publice.


    MODIFICARE INFORMATII

    In acest sens va instiintam ca in website pot surveni modificari ale informatiilor afisate fara instiintare in prealabil.


    RASPUNDERE

    SC Dynamic Active Solutions SRL nu se face raspunzatoare pentru pierderile tertilor parti survenite in urma licitatiilor sau achizitiilor proprii, din contractele acestora cu beneficiarii serviciilor, produselor.

COMPANII

Site-ul www.verteiler.ro este destinat promovarii produselor prin procedeul de cerere si oferta adresabil companiilor (doar intre forme juridice: S.A., S.R.L., P.F.A., I.I.).


ALTE ENTITATI

Orice cont de utilizator inregistrat in site-ul www.verteiler.ro care nu corespunde unei companii va fi sters imediat ce un administrator observa acest lucru sau este sesizat de o terta parte.


PROCEDURI

– Pentru a evita eventualele erori care pot surveni in website-ul prezent, platile se vor efectua doar dupa ce un reprezentant de vanzari VERTEILER.RO va contacteaza telefonic pentru stabilirea detaliilor de livrare conform cantitate. In acest sens va anuntam ca stocurile/preturile produselor se vor reverifica in momentul preluarii solicitarii. Toate detaliile privind comercializarea produselor prezentate, vor fi mentionate in factura proforma emisa in urma discutiei cu reprezentantul de vanzari VERTEILER.RO (Termen Livrare / Garantie / Certificari Produs / Termen Plata)
– Dupa plasarea unei solicitarii reprezentantul de vanzari VERTEILER.RO va contacta societatea solicitanta doar in timpul programului de lucru de pe unul dintre numerele de telefon afisate in sectiunea CONTACT pagina IDENTIFICARE, pentru oferta de pret produselor aferente sau eliberarea facturii proforme.


MENTIUNI

Zilele sarbatorilor legale nu se lucreaza si nu sunt considerate zile lucratoare.

SIGURANTA

Toate datele furnizate de catre firma solicitanta sunt folosite in scopul facturarii/livrarii in conditii de siguranta sporita, in acest sens va rugam sa respectati termenii de utilizare.


PERSONALIZARE

Ofertele de pret sunt personalizate si au caracter confidential. Acestea nu pot fi instrainate, preluate de alte entitati sau folosite decat in scopurile stabilite.


RASPUNDERE

Orice date furnizate/trimise de catre alte entitati decat formele juridice cu care desfasuram activitati comerciale sau de orice alta natura, se face pe raspunderea proprie a entitatii, S.C. Dynamic Active Solutions S.R.L. nesolicitand aceste informatii si la observarea acestora se vor sterge imediat fara instiintare in prealabil.

SOLICITARI

Trimirerea Solicitarii pentru produsele marcate VERTEILER.RO se poate efectua doar dupa AUTENTIFICARE.


VERIFICARI REPERE SOLICITATE

Dupa preluarea solicitarii agentul nostru va verifica stocurile marfurilor solicitate si in cazul unei solicitari/cantitate va ajusta pretul ofertat daca cantitatea se incadreaza intr-o alta grila de pret.


TIMP DE LIVRARE

In functie de stocul disponibil si comenzile deja existente timpul de livrare poate varia, acesta incadrandu-se pentru marfurile din stoc intre 1~3 zile, iar pentru marfuri aduse la comanda (EU) 7~30 zile, exceptie facand marfurile care necesita transport de tip CARGO
Pentru marfurile aduse la comanda din alte zone geografice decat cele mentionate mai sus timpul de livrare poate fi de pana la 90 zile.


OFERTA DE PRET

Inainte de emiterea facturii proforme se poate solicita oferta de pret pentru prezentarea acesteia catre responsabili achizitii (procedeu specific corporate/institutii)
Fiecare oferta de pret este personalizata aceasta fiind in functie de cantitate sau tip companie.
Oferta de Pret nu este transmisibila altor terte parti si nu tine loc de factura proforma insa pe baza acesteia se poate emite factura proforma.


FACTURA PROFORMA

Factura proforma va fi emisa dupa:

– Verificare stocuri produse solicitate / verificare termen de livrare disponibil
– In baza Ofertei de Pret solicitate.


REZERVARE

Rezervarea produselor este valabila pana la expirarea termenului de plata din factura proforma.
La expirarea termenului de plata, factura proforma va fi anulata automat si rezervarea produselor de asemenea.

INSTRUMENTE DE PLATA ACCEPTATE

– Ordin de Plata – DA
– Transfer Bancar – DA
– Depunere Numerar – DA

Toate tipurile de plati se vor efectua conform cu factura proforma, mentionandu-se datele acesteia.
In caz in care au fost omise Data, Numarul, Seria si specificata denumirea companiei pentru care efectuati depunerea va trebui sa trimiteti o nota contabila conform.


EFECTUARE PLATI

Recomandam dupa efectuarea platii atasarea documentului de plata prin email das@1v.ro pentru urgentare comanda. (documentele cu vizibilitate scazuta nu vor fi luate in considerare)
Neconfirmarea platii in termen mentionat conform factura proforma atrage dupa sine anularea acesteia sau intarzierea livrarii marfurilor.
De asemenea in cazul in care plata a ajuns cu intarziere sau partiala in conturile companiei, Dynamic Active Solutions SRL poate storna plata fara niciun fel de nota explicativa.
Pentru sumele care depasec 5000 RON se vor opri comisioane bancare percepute conform storno.


CONFIRMARI PLATI

Confirmarea platii se va face prin atasarea documentului de plata si expedierea acestuia la adresa das@1v.ro pentru urgentare comanda sau dupa ce plata va fi vizibila in conturile companiei Dynamic Active Solutions SRL, reprezentantii nostri va vor instiinta.

LIVRARE

Costurile aferente livrarii vor fi mentionate in factura proforma ulterior in factura fiscala si sunt valabile doar pentru societatile de curierat desemnate pentru fiecare punct de livrare
Livrarea produselor se va face din punctul de lucru pana la destinatia mentionata in factura proforma prin societatea de curierat desemnata.
Daca s-a optat pentru un alt curier decat cei mentionati din punctele de livrare prezentate in pagina mai jos, contravaloarea transportului si asigurarii marfurilor pana la destinatie va fi achitata catre societatea de curierat cu care s-a efectuat transportul marfurilor si suportata integral de cumparator.


TERMEN DE LIVRARE

Termenul de livrare incepe din momentul in care plata integrala este confirmata in conturile Dynamic Active Solutions SRL.
In cazul in care plata integrala a ajuns cu intarziere si termenul de livrare mentionat va fi decalat.


Expediere/Preluare Marfuri

Programul de livrare este valabil doar pentru zilele de lucru Luni-Vineri

 

 

LIVRARE PRIN INFORMATII LOCATII DE LIVRARE
BUCURESTI ILFOV BRAILA BRASOV CLUJ PLOIESTI MURES
FAN COURIER
[contract]
ORA RIDICARE 14.00-16.00 14.00-16.00 12.00-14.00 12.00-14.00 14.00-16.00 12.00-14.00 11.00-13.00
TIMP LIVRARE 24-48 ORE 24-48 ORE 24-48 ORE 24-48 ORE 24-48 ORE 24-48 ORE 24-48 ORE
ALTI CURIERI ORA RIDICARE +24 ORE +24 ORE +24 ORE +24 ORE +24 ORE +24 ORE +24 ORE
DELEGAT ORA RIDICARE +48 ORE +48 ORE +48 ORE +48 ORE +48 ORE +48 ORE +48 ORE

 

 

 

 

NOTA:
– In oferta de pret sau factura proforma emisa va fi mentionata locatia de expediere/ridicare marfuri.
– Pentru corelarea timpilor de ridicare si tranzit specific fiecarui curier este necesara confirmarea platii in conturile firmei inainte de inceperea intervalului de ridicare specific fiecarei locatii.
– Ridicarea marfurilor prin alti curieri decat cei mentionati sau prin delegatul firmei solicitante se poate face doar pentru comenzi care depasesc 50Kg fizic/volumetric
– Ridicarea/Preluarea marfurilor din oricare locatie listata mai sus se face doar cu programare in prealabil in urma finalizarii comenzii pe baza delegatiei emise de catre Dynamic Active Solutions SRL si a facturii fiscale conform marfuri achitate.
– Programul de lucru pentru ridicarea/preluarea marfurilor este variabil in functie de numarul de livrari din ziua respectiva.

FAN COURIER [contract]

– Primele 5 Kg: 15,97 RON + TVA
– Fiecare Kg Suplimentar: 1,26 RON + TVA
– Fiecare Km Suplimentar: 0,84 RON + TVA
– Ambalaj Suplimentar: gratuit pentru produsele care necesita ambalare suplimentara (punga etansare/cutie carton/folie protectie colet)
– Valabil din punctele de livrare: Bucuresti, Ilfov, Braila, Brasov, Cluj, Ploiesti, Mures
– Timp de Livrare Mediu: 24 ore (in anumite zone timpul de livrare poate diferi / serviciul va fi mentionat in factura proforma si ulterior in factura fiscala)


ALTI CURIERI [contract client]

Aceasta optiune este disponibila doar pentru destinatiile cu Km Suplimentari taxabili in afara retelei Fan Courier

– Cost Ambarare: 4,20 RON + TVA/colet max 15Kg
– Cost Transport/Asigurare: revine in grija destinatarului platile conform serviciu fiind efectuate catre societatea de curierat mentionata.
– Notificarea curierului pentru ridicare colet se face de catre cumparator (conform contract) doar dupa confirmarea platii integrale.

Reprezentantul de vanzari va indica locatia de expediere si intervalul orar pentru ridicarea marfurilor comandate.


RIDICARE/PRELUARE MARFURI PRIN DELEGAT [minim 50kg/comanda fizic/volumetric]

Ridicarea/Preluarea marfurilor din oricare locatie (Bucuresti, Ilfov, Braila, Brasov, Cluj, Ploiesti, Mures) se face doar cu programare in prealabil in urma finalizarii comenzii pe baza delegatiei emise de catre Dynamic Active Solutions SRL si a facturii fiscale conform marfuri achitate.
Programul de lucru pentru ridicarea/preluarea marfurilor este variabil in functie de numarul de livrari din ziua respectiva.

Nota: In oferta de pret sau factura proforma emisa va fi mentionata locatia de expediere/ridicare marfuri.

SUPORT TEHNIC ACHIZII
[formular]

Vreti sa achizitionati un produs iar fisa tehnica sau descrierea produsului nu sunt suficiente pentru a concluziona daca este produsul pe care-l doriti, va rugam sa va folositi de formular, iar echipa noastra va verifica mentiunile dvs si va incerca pe cat posibil sa raspunda fiecarei solicitari in parte.


ASISTENTA PRODUSE ACHIZITIONATE
[formular]

Serviciu valabil doar pentru clientii care au achizitionat direct de la compania noastra Dynamic Active Solutions SRL.

Preluare Solicitari

Luni-Joi: 09.00-16.00
Vineri: 10.00-14.00

Nota: Solicitarile online efectuate in afara intervalului de lucru vor fi preluate la inceperea programului de lucru in ordinea sosirii acestora.


Expediere/Preluare Marfuri

Programul de livrare este valabil doar pentru zilele de lucru Luni-Vineri

 

 

LIVRARE PRIN INFORMATII LOCATII DE LIVRARE
BUCURESTI ILFOV BRAILA BRASOV CLUJ PLOIESTI MURES
FAN COURIER
[contract]
ORA RIDICARE 14.00-16.00 14.00-16.00 12.00-14.00 12.00-14.00 14.00-16.00 12.00-14.00 11.00-13.00
TIMP LIVRARE 24-48 ORE 24-48 ORE 24-48 ORE 24-48 ORE 24-48 ORE 24-48 ORE 24-48 ORE
ALTI CURIERI ORA RIDICARE +24 ORE +24 ORE +24 ORE +24 ORE +24 ORE +24 ORE +24 ORE
DELEGAT ORA RIDICARE +48 ORE +48 ORE +48 ORE +48 ORE +48 ORE +48 ORE +48 ORE

 

 

NOTA:
– In oferta de pret sau factura proforma emisa va fi mentionata locatia de expediere/ridicare marfuri.
– Pentru corelarea timpilor de ridicare si tranzit specific fiecarui curier este necesara confirmarea platii in conturile firmei inainte de inceperea intervalului de ridicare specific fiecarei locatii.
– Ridicarea marfurilor prin alti curieri decat cei mentionati sau prin delegatul firmei solicitante se poate face doar pentru comenzi care depasesc 50Kg fizic/volumetric
– Ridicarea/Preluarea marfurilor din oricare locatie listata mai sus se face doar cu programare in prealabil in urma finalizarii comenzii pe baza delegatiei emise de catre Dynamic Active Solutions SRL si a facturii fiscale conform marfuri achitate.
– Programul de lucru pentru ridicarea/preluarea marfurilor este variabil in functie de numarul de livrari din ziua respectiva.


SARBATORI LEGALE

In zilele sarbatorilor legale si perioada de concediu nu se lucreaza si nu sunt considerate zile lucratoare.

CONDITII DE GARANTIE

– Garantia se solutioneaza la sediul S.C. Dynamic Active Solutions S.R.L.. prezentat in pagina de contact de catre S.C. Dynamic Active Solutions S.R.L., sau direct la furnizori produselor prin repararea sau inlocuirea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea cumparatorului., iar expedierea se va face prin intermediul unui curier rapid.
– Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj), impreuna cu accesoriile aferente, copiile conform factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia. De asemenea S.C. Dynamic Active Solutions S.R.L. poate refuza primirea oricarui pachet de care nu a fost instiintat minim in aceeasi zi si maxim 3 zile in urma. Instiintarea se face in scris pe email specificand natura defectului.
– Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale.
– In cazul in care produsele sunt insotite de un certificat de garantie emis de producatorul acestora, se aplica procedurile si conditiile mentionate in acesta.
– Departamentul tehnic S.C. Dynamic Active Solutions S.R.L. poate fi contactat in scris sau telefonic la adresele si numerele de telefon prezentate in sectiunea de contact pagina Indentificare
Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.
Costurile de transport aferente ale unui produs in garantie este suportat integral de catre cumparator (TUR/RETUR)
– In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata, solicitantul va achita taxele eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).
– Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.


INSTIINTARE

Daca constatati ca un produs achizitionat direct de la S.C. Dynamic Active Solutions S.R.L. care se afla in perioada de garantie acordata nu functioneaza corespunzator, va rugam inainte de expedierea acestuia catre unitatea service sa ne anuntati de natura defectului constatat accesand formularul de mai jos sau prin email das@1v.ro precizand urmatoarele: Cumparator, Serie/Numar/Data Factura, Persoana de Contact, Adresa Email, Telefon, Denumire Produs/Cod Produs, Natura defectului/Circumstante momentului sesizarii defectului.


INDRUMARI

Operatori nostri vor prelua solicitarea dvs privind natura defectului constatat incercand sa determine daca produsul trebuie expediat catre unitate service sau din setarile aferente produsului acesta poate fi ajustat pentru o functionare corespunzatoare

POLITICA DE RETURNARI

Produsele achizitionate pot fi returnate decat in urmatoarele cazuri:
– Produsul s-a primit defect.
– Produsul nu este cel solicitat online.
– Prezinta vicii de fabricatie iar in acest caz va fi inlocuit cu unul identic.

Nota: In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris a S.C. Dynamic Active Solutions S.R.L. si prezentarea la sediul societatii cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.


DREPT DE RETUR

Potrivit legislatiei in vigoare Persoanele Juridice nu beneficieaza de drept de retur.


RECOMANDARI

Recomandam cumparatorilor inainte de achizitionarea unei cantitati semnificative dintr-o gama de produse sa solicite orice document care atesta calitatea sau functionarea produselor (testele efectuate de fabrica, certificate de conformitate, orice document care are caracter informational despre produs). Orice alta sesizare ulterioara achitarii partiale sau integrale a documentelor de plata nu vor fi luate in considerare.

RESTITUIRI PLATI

Restituirea platilor pentru facturile proforme sau facturilor de avans neachitate in termen de plata inscriptionat se va face intr-un interval de maxim 90 zile, la solicitarea clientului, valabil doar in cazul in care termenele de livrare ale produselor solicitate nu se incadreaza conform intelegere.


COMISIOANE

Comisioanele bancare pentru transferul si primirea contravalorii inscriptionate pe factura proforma sau de avans vor fi retinute. (pentru sumele mai mari de 5000 RON)

PARTICIPARE

– SC Dynamic Active Solutions SRL NU PARTICIPA in mod direct la achizitii publice sau licitatii. Produsele afisate pe site si marcate cu FURNIZOR:: VERTEILER.RO pot fi folosite pentru a se efectua oferte de catre partenerii Dynamic Active Solutions insa nu reprezinta obligatie contractuala decat in momentul in care produsele rezervate au fost achitate integral.
– De asemenea OFERTA DE PRET solicitata este transmisa in scop comercial pentru achizitii directe, insa nu poate fi propusa in cadrul unei licitatii sau achizitii publice.


MODIFICARE INFORMATII

In acest sens va instiintam ca in website pot surveni modificari ale informatiilor afisate fara instiintare in prealabil.


RASPUNDERE

SC Dynamic Active Solutions SRL nu se face raspunzatoare pentru pierderile tertilor parti survenite in urma licitatiilor sau achizitiilor proprii, din contractele acestora cu beneficiarii serviciilor, produselor.